Page 4 - Sıfırdan Kodlama | Okul Öncesi
P. 4
DONDURMA KOD
Örnek
Kod Satırı
Da re ve üçgenlerden oluşan dondurma ve külahların,
Kod Satırı’nda ver len Eğer Koşul Yapısı ve algor tmaya EĞER
göre son durumdak konumları oyun alanının EĞER
aşağısına ç z lmel ve boyanmalı.
EĞER
EĞER
EĞER
EĞER
Çözüm
Kod Satırı
Algor tma yukarıdan aşağıya şu şek lde şl yor:
Eğer dondurma topu mav se sağa hareket ett r. EĞER
Eğer dondurma topu mav se aşağı hareket ett r. EĞER
Eğer külah sarı se aşağı hareket ett r.
Eğer dondurma topu sarı se aşağı hareket ett r. EĞER
Eğer dondurma topu yeş l se sola hareket ett r. EĞER
Eğer dondurma topu yeş l se aşağı hareket ett r.
EĞER
son durumdak konumları aşağıda boyandığı g b EĞER
olmaktadır.